کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا پیشنهاد، با ما در ارتباط باشید
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 شب - جمعه ها از 11 تا 16
واتس اپ و تلفن همراه
0922-483-6193
ایمیل
mail@titibeauty.ir
دایرکت از طریق پیج اینستاگرام ما
سوالات متداول
خیر، تمامی تراکنشهای مالی فروشگاه باید به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی انجام شود.
کالاهای ارسالی دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند
یعنی:
1- کالاها اورجینال هستند و به هیچ وجه کالای فیک فروخته نمی شود.ما اصالت کالاها را تضمین میکنیم
2- کالاها دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند، یعنی اگر کالایی معیوب و یا شکسته به دست شما رسید، میتوانید ظرف مدت یکهفته، کالای مذکور را مرجوع کرده و تمام هزینه خود را به همراه هزینه ارسال بازپس بگیرید.
ارسال از طریق تیپاکس، چاپار و پست صورت میگیرد
هزینه پست: 19هزار تومان
هزینه ارسال تیپاکس: بستگی به مسافت و وزن بسته بندی دارد
(ارسال سفارشات از بازار بزرگ تهران و کرج صورت میگیرد)
در تهران از طریق چاپار و تیپاکس معمولا یک روز بعد از ارسال، تحویل میگردد
ارسال از طریق پست نیز در تمامی شهرها بین 2 تا 5 روز کاری به مقصد میرسد.
ضمنا هزینه ارسال با پست، 19هزار تومان بوده و هزینه ارسال با تیپاکس و چاپار به عهده مشتری بوده و بستگی به مسافت و وزن کالا دارد
- پس از ثبت سفارش میتوانید وضعیت سفارش را در صفحه پیگیری سفارشات مشاهده کنید
- پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل کننده، کد رهگیری مربوطه به تلفن همراه شما ارسال میگردد. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت بسته خود در صفحه پیگیری چاپار و یا صفحه پیگیری تیپاکس مطلع شوید.
نام کامل، ایمیل، شماره تماس، آدرس و کد پستی و اطلاعات مربوط به مشتریهای فروشگاه هنگام عضویت و یا خرید ذخیره میشود. زیرا این اطلاعات جهت تایید هویت و ارائه خدمات به شما نیاز میباشد و از این اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و یا پیگیری مشکلاتی که برای خریداران ایجاد میشود استفاده میشود.
در صورت مشاهده مشکل در هر زمینه ای میتوانید آنرا با شماره واتساپ ما 09224836193 و همچنین دایرکت پیج اینستاگرام ما titibeauty.ir@ در میان بگذارید تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود
به هیچ وجه امکان تعویض کالای سفارش داده شده پس از تحویل آن وجود ندارد.صرفا میتوانید تا قبل از تکمیل سفارش، کالا را تغییر دهید.بعد از ارسال، کالا پس گرفته نمی شود.
به دلیل مقررات بهداشتی، امکان بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی پس گرفته می شود که در طی فرآیند ارسال، خراب شده یا مشکلی داشته باشد و تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با ما تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به ما اطلاع دهید. برای تماس یکی از روش های موجود را انتخاب کنید و در طی صحبت، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا درخواست شما بررسی شده و طی یک روز کاری با شما تماس خواهیم گرفت. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود.
توجه کنید که کالا را با پست عادی ارسال نکنید و حتما پست سفارشی یا پیشتاز را انتخاب کنید.در غیر اینصورت، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
بعد از تایید موضوع، هزینه پرداختی شما به کارت بانکی تان واریز خواهد شد.
اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را به کارت شماره 6274.1211.8902.5216 بانک اقتصاد نوین به نام محمد حاجی زاده کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با ما تماس بگیرید، و پس از انجام عملیات انتقال وجه، شماره پیگیری را از طریق تلفن به ما اعلام نمایید تا سفارش شما ثبت شده و کالا برای شما ارسال گردد
برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا و هزینه ارسال، به شما برگردانده میشود.